18april,

morsshena :D♥

sitter här å ska käka frulle, har olles data så kan ha me den me ! (y)
FÖRSTA DAN PÅ PÅSKLOVET! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ love it!
idag, så vet jag nte vad jag ska göra förutom att stäääääääääääääääääääääda rummet-.-''' å rida, ska rida för annika (y' ;) ska upp en sväng till satllet å fixa täckena sen med hanna ;) ksk ta en fotorunda? ;) får se vad som händer ;)

i lördags så tog jag min första riktiga rosett! får la ta å berätta om de ;)
de började  me att jag red, kändes sådär, bättre än däligare iaf! sen så fick jag 58, ngt % så  vi tyckte nte de va ngn idé å kolla, sen åker man hem å chillar å fixar iordning pållen, tar ur knopparna å allt, sen efeter maten ringer linaälskling å säger "ellen, vet du att du ligger 1a" ja bah, du ljuger för de va ju min andra tävling, hon bah nej, å jag blev as k´glad, men de va 1 kvar som slog mig ;o  sen springa upp till hanna å säga de, å sen så fick vi knoppa igen å åka iväg ;p hah, sen fick jag min första älskade rosett! ;D♥ får fråga alice om hon kan sicka dom bilderna om tog på mejj&juni ♥ 
nej nu får ja ta å borja äta ;p pussen ♥// josefsson ♥

Kommentarer
Postat av: JENNY NILSSON

heeeeeej , hur är läget ? ;)

2011-04-18 @ 10:44:16
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0