19april, kul

hej, :d
vet ni vad erika har lärt mig ?
de är jättekul att skriva låååååånga mess!
typ såhär:
hej,
vi har ett kul liv,
jag älskar dom som läser
min å emmas blogg
värklingen ÄLSKAR!
de tkr ja ni kan anteckna!
ni kan skriva såhär
:
vet ni att
ellen å emmoo
älskar dom som läser
deras blogg
de gör  jAG
så de ska jag
anteckna.

testa själva de är asssssssssssssss kuuuuuuuuuuuuligt! :D:D:D:D ♥♥♥♥
tkr ni kan säga grattis till min underbaraerika! hon VANN usm i pingis i söndags!
sen ska jag rida med hanna å lina, ksk hppa lite i skogen? tror de iaf ;)
aja pusshejsleverpastej! ♥♥♥♥♥♥♥ / josefsson ♥



Kommentarer
Postat av: ankan(alicia)

kul eller hur ellen xD

kramis ankan(alicia)

2011-04-19 @ 16:10:04
URL: http://chippen10.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0