1april, jag lever.

hejj  :)

jag lever! har nte bloggat på åtta hela dagar nu trorjah de blir. FÖRLÅT!

jaja, iaf, idag äre första april! betyder: april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! haha,
lurade emma idag, jag har ju nte bloggat på länge, då sa jag ett emma " emma, jag vill nte ha bloggen mer så du får ta den om du vill." emma bah " trökmåns " jag bah " april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! " emma bah " ajuste, *** och" hahahhahahhahahhaha xD neh får nte babbla mer om de nu xD
iförrgår så va jag på pogramridning i vrks :D gick apbananigt BÄST! :D fick 64,14 % å de va första gg me :D min hest är best! :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
igår så red jag nte för ska tävla för första gången på söndag i tidaholm, en LB:1! :D ♥ tom pappa ska hänga me :o xD ahah :D ♥kände mig hostig å, de kitlades i halsen, som de har gjort länge nu.. ;/
ida så vare skola först sen hem å sitta vid datan, har nte kommit därifrån (a) ska ut å rida me lina sen :D ♥

pussohej ♥/ josefsson ♥


lyssna Taio Cruz - Higher

Kommentarer
Postat av: emil.s

neeej ellen så går den ej april april din jävla siiillll kan lura dig vart fan jag vill

2011-04-11 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0