25april,


de dampade med bilderna

hejj ;) ♥

försov mig ida! ;o så mamma fick gå å släppa ut pållen ;p arg på mig sj x)

har typ bah chillat lr ska de me? får se vad som händer ida, ska iaf cykla ner till slutarp vid 12 för miin sööta kusse fyller 4 år! :D grattis te henne :)
sen efter de ska ja rida tror ksk de blir fröslerundan (: har ju nte mke å skriva om ;p
igår va ja iaf på kalas hos filip för har fyllde tretton (:  grattis till han me ;) haha, kul att reta han me ;p va najjjjs där ;p
å ida äre en månad tills min pålle fyller år :D hah ;p
påskafton va ju sjukt kul me töntenbrisbo! ♥ tror hon ska lägga ut dom bilderna hon tog på raketerna ;)♥ asså shhhiiiiieeeett, jag tände tre raketer ;o är förvånad faktist ;p brände mig 1 gg me :o ont gjorde de :)
sen skulle jag å emma gå hem från skogen :o va aaaaaaaaaassssss läskligt li gick i 12809km/h :o xD haha:D
 aja, pusshej ♥/josefsson ♥


aww :p


Kommentarer
Postat av: solheim

ååå vad sööötttt hon är min lilla grane!!!!:)

2011-04-25 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0