4april, it's the best






hejhej.
domhär bilderna beskriver min dag. händelserna gå inte i ordning men kan berätta lite snabbt. först så vekte inte paooa mig för vi skulle vara inne i stan till tio tror jag och då vekte han mig 20 minuter innan vi skulle åka><. när vi var inne i stan så vara det ffk cup för erics lag och då tittade vi på lite. sen så vare i väg te toveks bil och dansa där. seka kuul! , glömde säga att emmy var me (y). men sen gick vi tillbaka te cupen och spelade pings för vi i brismene har en tävling som heter BMIP (brismene mästerskapen i pinging) men ´jag var inte med, spelade bara lite oseriöst med emmyy (aa). men sen så var det hem och hängde emmy med mig hem och vi grejjsade med kamerorna ( hennes kamera är biff :o). men iaf så fixxade vi oss för vi skulle på finalen på bmip för den spelas på kvällen någon annan stans. så vi cyklade först hem till henne så bytte hon kläder och sånt. sen cyklade vi bort till malin och matias som håller i finalen och där dampade vi med valle. sketa kul. sen så satta vi på musik och emmy och jag dansade med dom små ^^. sen kollade vi på reprisen av talang och när det var slut så var nog klockan 11 och då säger emmay " Emma, nu dansar vi!# och jag bha " Emmyy! du döödar miig!". och då gjorde vi det , hahaha. sen så splade valter och matis gitarr (aa) och alla sjöng med på woderwall (L). men efter det så skulle jag och emmy dansa för dom och då sketsig musiken så vi fick danasa utan musik>.< . och sen var det slut och då gick vi hemma och na'na;). det kanske är många stavfel men örkar inte rätta dom nu... men på bilderna ser det ut som en fylle fest med flaskorna på bordet men det är det inte. men ska städa kaninburen nu.
pussohej
/Emmoo♥

Kommentarer
Postat av: Emma W

Det ser jätte roligt ut när ni dansar på toveks bil det vill jag också göra ( vet inte om jag stavade rätt på toveks)

2011-04-04 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0