dh

hejj hej där :D

idag har jag ju vart och tävlat i mullsjö! :D och de gick ju (Y)(Y)(Y)!

LC:1 den kändes jääätte bra! :D de va bara det att hon inte ville ställa tig inått i de varvet jag var i, men ena var bättre än den andra ! :D och då slutade jag på 66,?%! :D är jättenöjd, för jag brukar bara få 60-64% xD ♥ skulle vunnit och inte b+c+d var ihopslagna, men då slutade jag på att jag kom tvåa ! :D ♥

LC:2 den kändes inte lika bra som LC:1 , men kändes mer bättre än dåligare!
och när jag hämtade protokollet dom bah 'grattis!' och när jag kollade vad % hade jag fått 72,14% BLEV RIIIIIIIKTIGT förvånad! när lc1 kändes bättre dessutom! :o xD ♥ så då fick jag gå in på prisutdenling och få en gul-blå rosett! :D ♥ när dommaren delade ut rosettarna sa hon till mig bah 'vad fina ni är tsm!' osv.. :D

är riiiiktigt nöjjjjjd med dagen!, och imr så blir det tävling i vartofta! :D ska tävla på 20x60 bana för först gg med! :D och det är ute så de bilr mycke bättre kort! :D
ett lycka till kanske skulle göra susen? :D

aja snart ska jag puusta lite och sen ska jag rida ballerina med, elr om de blir tvärt om :) ♥

ajapussochhej ♥
/josefsson ♥



idag kommer HANNABABIAN HEM! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
tycker ni kan kommentera lycka till till henne med! :D <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0