tävling mölltorp

hej ännu en gång ! :D

var på tävling i Lördags! :D
red LC:1 och LC:2  och det var div.||| omg. 1 ! vi är fyra i laget, jag, lina tilda och clara :)
iaf i LC:1 så va hon seeeg!, och 1 fel galopp :o .. fast kändes ganska bra endå. ;) blev lite besviken för fick bara 56,ngt% :o :/ men lina kom iaf 2:a :D ♥
och i LC:2 så kändes det mycke bättre va lagklass också så de va ju bra!
fick iaf en 2 placering! på 69,29 tror jag det va! :D ♥
och jag behövde rida på 67,ngt om laget skulle bli placerat! OCH VARTOFTA RID OCH KÖRSÄLLSKAP KOM TVÅA! :D ♥♥

nöjd med dagen iaf :)

och igår så hade jag ponnyridning med tilda, och de gick ja sådär xD ♥
och jag fick träffa  min lilla smulan♥ (min gamlafoderponny )
aja,pussochhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0