3augusti, Saknar Selma <333




Här kommer ett tidsinställt inlägg med 10 saker ni nog inte visste om mig(;

1. Jag har brutit armen en gång (på en fotbollsträning för kanske 3 år sedan)
2. min förra mobil var en rosa w595 sonyericson
3. Jag spelar på medium på guitar hero
4. Jag har glasögon egentligen, använder bara linser helatiden
5. Jag kollar alltid på MTV på morronen (på musiken allts)
6. Jag har längtat hela sexan efter att börja sjuan
7. jag tycker det är sketasnyggt med platinablonthår och skulle helt klart skaffa det om jag fick
8. Jag vill bli fotbollsproffs (fortfarande..)
9.  jag har mer egokort på Josefsson än vad jag har på mig själv
10. Jag hatar annanas


detta är tidsinställt och nu sitter jag nog i en bil påväg upp till Värmland och är där från Onsdag-Fredag eller Lördag så Josefsson får skriva medans jag är borta possposs<333


ps, Valter har 27 pack på röven ;) bara så ni vet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0