mina dagar :)

hejj :)

hade inte ngn lust att blogga i två dagar ;p
men nu kommr ett litet inlägg om vad jag har gjort :) ♥

3/8
gjortde inte spec. mycke på förmiddan, chillade helt enklelt ! sen på efter middan drog jag, mamma, pappa, olle, erika♥ och filip till floby badet ! :D as gött! och sen rida ut en sväg på kvällen :) ♥ o de gick ganska bra, bäst på hem vägen ! :)♥
4/8
jaa, vad gjorde jag igår ? tror jag bara tog det lungt hela dagen? är inte helt 100 men 75 iaf (a) och sen på kvällen red jag ute på en åker och mammi tog kort :D ♥
idag
idag har jag hatt en ganska goer dag, först vakna av pappa sen somnade igen (n) (y) så kommer ca tjugo över 8 till hästarna (a) men hanna gav sina då med :) sen skulle vi ut och rida när hästana hade ätit uppså ca vid 9, så typ då kom jag till hanna, fast vi kollade på tävlingar, så jag övertalade hanna att vara med i vartofta lokal/regional, (a) men hanna åker ju till malorka natten till den 13, så om honskulle va de så skulle jag hålla igång ballerina, så det ska jag göra :p ♥ och sen red vi till ridhuset, :D ♥ o det tog la typ 2h-2h&30min ♥
så det blev en lång tur idag i regn de sista ♥ o sen vare hem o äta spagetti o hamburgare ;p ♥sen chilla i en halv timme, o sen hjälpa hanna o packa för hon ska till kungshamn, så nu är hon på tåget :p ♥ sen nu så har jag bah tatt det lungt i 1 timma (y) ♥ ikv blire bara ge alla hästarna mat ;p ♥
aja puss och hejj ♥
/ josefsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0