19december, Vad är det jag ser?, är det en fågel? är det ett plan? nej, det är bara grannens uppblåsta sambo...



hejj
det inlägget innan.. var bar tvungen att få ut det. Men det är bättre nu så det blir la bra. Men skolan i dag var la okej. Jag jobbade som en jävla jude på mina mjukisbyxor som MÅSTE vara klara innan jul. hejåhå. Fast jag måste verkligen klippa av mig tungan alltså. Jag VILL SÅÅÅÅ gärna ge mina julklapparna och berätta vad jag har köpt till allt och alla men jag måste vänta till den 24 som alla andra snälla små skitungar. damn. Känner mig väldigt dryg... Men inte nuu! :DD. hahah. Men ska sluta skriva denna meningslösa text nu. ingen kommer väll ända läsa detta?. Och du som gör det... så slösade du just bortt några minuter av ditt meningslösa liv.
hade bra!

/Emmoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0