20december, Coraline och spegelns hemlighet




heeejj
OMFG. Vi såg på denna filmen i skolan i dag.Coraline.Och jag vara nära på att dö somliga stunder... Även fast den bara var teckand var den sjukt läskig ibland! speciellt hennes " Other mother" som hon kallade henne...... Ni får se filme för att fatta.Men nog snackat om läskiga saker! :D.
 Ganska chill i skolan i dag förutom sista lektionen syslöjd då jag fick eld i räva... Hahaha, inte bokstavligt talat men jag jobbade som en idiot för att mina byxor skulle bli färdiga. Men dom blev inte riktigt färdiga så Terese min syslöjdslärare ska göra klart det sista;).  mohahaha.
Har bara ett litet problem kvar... Jag har inget mjölkpaket. Och nu undrar la ni "varför skirver hon så?, alla köper la mjölk eller?" haha,ja, alla köper mjölk. Men inte vi, för vi är Bônner hela bunten , hahah. Men jag ska ha det till våran pysseldag i skolan i moron.. Så morsan får la ta och köpa det. Känner att detta inlägget blir ganska långt, får ta och sluta nu.. MEENN jag måste säga en sak till. Dt gick as bra på So provet i dag med Tjejorna!. Vi körde provet i olika lag och då kom jag med alla tjejerna i klassen och vi ägde ut killarna så nu har jag inga mer prov eller läxar att plugga på!:D. happyface. Men ni får hade gött !


Skrillex – Rock N' Roll [Will Take You To The Mountain]
bara för att potatisar är fina..

oxox


/Emmoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0