gårdagen :)

ja, igår så bloggade jag inet jagvet, jagvet.

BARA 1 VECKA KVAR TILL JULAFTON NU! läängtar!

aja, men igår så red jag en liten sväng, bara trav och lite skritt. måste trava min lilla tjocka ponny så att hon blir av med fläsket. haha :)
sätt även ganska mycket vid datan .. men på kvällen kom morbror och farfar hit och åt kvällsmat, tacos. ♥
kollade även lite på en film som gick på 1an :) men kommer inte ihåg vad den heter.
sen så somnade jag och sov till kvart i åtta för att jag skulle släppa ut pållen åtta. skulle gärna sova till tio, ä jättetrött!
idag så åker jag till ridhuset och rider lite markarbete och hoppar lite! åkte till riduset va i ridhuset i onsdags och hoppade o så, och de gick jättebra! :D ♥
hade tänkt att skriva min önskelista här på bloggen nu . :)

/ ellenjosefsson ♥

bild sen i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0