nu får jag försöka ta tag i skiten!

ja, nu måste jag försöka ta tag i skiten!

nu så blev de ett par dagar sen igen jag inte har bloggat.
får försöka ta tag i bloggen lite nu!
aja, under dom dagarna som jag inte har bloggat så har jag suttit vid datan (?!), ridit oså.
iaf när jag var  i ridhuset i söndags så gick de inte alls bra. sen har juni vilat måndag och tisdag. och igår så tränade jag för annika. de gick väll helt okej!
alla dagarna i skolan förutom  måndag har vart jäklit chill!
i tisdags så hade vi elevens dag, så man fick välja mellan sex olika saker, och jag fick spela fotboll, innebandy och spela lite spel. när jag spelade spel så förlorade jag typ alla ggr förutom en. och då körde vi twister! 
om ni inte visste de så är jag en vääääldigt dålig förlorare! haha, så fick lite damp då och då.
igår så hade jag, eric ( emmas bror), nora och lovisa två dansuppvisningar. och de gick bra! :D ♥
resten av dagen tittade vi på film ♥
och idag så bytte vi lite julklappar, hade lite uppträdande, disco osv :D .. <3
och nu är det JULLOV! fyfasen vad skönt! ♥ så då ksk jag kan ta tag i bloggen? :D haha ♥
nej men får sluta skriva nu! <3
puss och hej jag älskar dig! ♥
// ellenjosefsson ♥





sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0