18december, jag har kärat ner mig i musiken









JA, jag vet att jag redan har gjort någon sånhär lista förut. MEN, eftersom jag inte har så mycket annat och blogga om och för att jag vill dela med mig av den AWESOME musik som jag lyssnar på så gör jag en till :D Så om ni inte har något och lyssna på som kommer ni defenitivt att ha det när ni checkat denna listan broooo!

Taio Cruz – Shotcaller
Taio Cruz – Tattoo
Emil Elton – Jag är en vampyr
Skrillex – Rock N' Roll [Will Take You To The Mountain]
Skrillex – First Of The Year - Equinox
Skrillex – Kill EVERYBODY
Britney Spears feat. Nicki Minaj & Ke$ha – Till The World Ends (the Femme Fatale Remix)
Timbaland – Pass At Me
Dj Laz – Move, Shake, Drop
New Boyz – Backseat - feat. The Cataracs & Dev
Kapten Röd – Ju Mer Dom Spottar
T-Pain – Take Your Shirt Off
Nause – Made Of - Radio Edit
Kelly Rowland – I'm Dat Chick
David Guetta – Crank It Up (feat. Akon)
Petey Pablo – Show Me The Money - Clean Version
Cher Lloyd feat. Mike Posner – With Ur Love
LMFAO – Shots
Bruno Mars – Just The Way You Are - Skrillex BatBoi Remix


/emmoo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0