1februari, Shaaa

HEjhej :D
Innan jag börjar skriva något ni va så ska jag säga en sak. Josefsson ska ta en paous från bloggen en tid framöver. Vet inte hur lång den är men hon kommer tillbaka :D. MEN jag kommer att försöka  blogga (elr försöka) varje dag nu men vi får se hur det går. Men sitter och läser en jättebra fotoblogg jst nu :D. Tjejen som driver bloggen heter Michaela . Tycker ni kan kolla hennes blogg ;p.
Men nu har jag också blivit medlem på en hemsida som heter svensktfotoforum.se. Det är liksom en sida för foto intresserade där man kan lägga upp bilder och diskutera kring ämnet foto.
Men ska dra tummen ur röven och göra lite saker nu ;P,
Puss<3
en bild ^^
/ Emmoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0