22februari , hehehehe ,vill ha !!!!!

Skor "Honey Mid" - White/White
Jacka "Explosive" - Dazzling Blue/Calypso
Solglasögon "Gayfarer" - Miami/Black
Taller Ziphood "Backbone" - Black

Viiiiiillllllll haaaaa!!!!!

men hej ...
har inte bloggat på ett tag , har inte velat. men vet inte vad josefsson har gjort. men iaf. skolan började ju igår och det var inte okej, fast jag gillade inte att vi hade en franskalärare som inte kunde prata franska (vikare), lite konstigt jag vet. men iaf så ska jag dansa i mårron♥, då får jag använda min nya sexxxiia korta tröja (y) , ska försöka ta en outfit bild. men iaf så ska jag nog öva på min gitarrläxa nu.
pussohej
/emmoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0