7februari,school is not everything, I hope........

ShaSha..
Har precis gjort klart översättningen på engelska läxan, sen ska jag göra no läxa och matte läxa och ksk lite svenska läxa . ZZZZzzzzZZZZzzz. Men iaf har måndagen varit drYYg med två stora Y. Men idrotten gick iaf fort. Spelad handboll och det gillas (y), tacklade en kille i min klass som ksk väger 5-10 kilo mer än mig *stolt*. Men beställde lite kläder i går fårn H&M , dom har fått in en hel del snygga saker nu (YY). Visar när jag fått dom , vill inte att alla ska gå och köpa samma saker som miiig, jag var VÄLDIGT ego där va?, skitsaksamma , min och josefssons blogg, våra reglar, så äre bitchar. nää, ni är inga bitchar, ni är änglar från himlen som sitter och årkar läsa denna meningslösa text.... Hej då.
/Emmoo

Kommentarer
Postat av: m y o w n d i i a r y ||myssan||

"Dagens länkning" är utsedd!

Kanske det blev du?

Om inte, så får du alltid en ny chans

imorgon,kram!<3

2011-02-07 @ 19:10:41
URL: http://myowndiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0