hööööna o:

hejhoppp ;) <3

när jag kom till stallet å skulle tända såg jag en lös höna i ladugråden å jag gick typ 5-10 m ifrån för jag HATAR å när jag hade ridit klart så skulle jag göra stallet, HÖNAN var ju SÅKLART 5-10 meter framför mig. å jag stog å glodde på den 5 minuter, å den flytta inte på sig :O men efter de så flyttade den på sig. så kom farfar till ladugården å jag ropade på honom å frågade om kan kunde ta in hönan där den "bodde" men nej, de flög ut hela tiden. men då sa jag att han kunde sätta galler där på. men klart han nte kunde för då ksk den skulle dö xD  å jag sa att den kunde bita mig i röven men då bah han skratta -.-' xd <3 så fårla se om den är där ikv/imr xd <3
aja, pussshej <3 /josefsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0