24januari, pallar nt .....

Shasha ...
Jag pallar inte skriva inlägg just nu....
Är för trött...
mohahaha...
Men dagen har varit som vanligt väldigt dryyg , elr alla dagar är inte det men måndagar är det , går till halv 4 och det suger .....:p.
Men iaf så ska jag åka slalom med Sara Jonasson ♥, en riktigt saknad brud (L). och på tisdag äre frilufsdag och då drar det in te backen (YY) och åka med ellen och lina , erika och massa annat gött fölk(AA).
näe. det var visst inte så tråkigt att skriva detta :D.
bara för det så fårn i en bar låt av mig :D
UPDATE:
Det är inte frilufsdag på tisdag, det är på Torsdag och jag skulle igentligen åkt slalom med Sara på Tisdag men backen var stängd så vi kunde inte åka :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0