tjaa :D <3

hejhej :D <3

igår så hann jag nte uppdatera ;/ men emmooo gjorde ju de(y) <3 igår så trampa pollen mig på stortån (n) så ja tror de blir blåtå :s xd <3 hon ville nte flytta på footen heller xd <3 så allt gick skit igår när jag red. ;/ igår började vi me ''drömklassrummet'' på elevens val xD fick va i grupp me frans,lina&emil.s xD
men nu får jag ta lite om denna dagen innan jag går och kollar på teve xD <3 idag så va vi & badade me klassen :D skulle simma så många längder som möjligt på 20 min ;) jag&lovisa klarade 18 tror ja reva (a) sen så åt vi sen va de no, vi skulle göra pappersflygplan och de äger jag på *not* xD <3 vi körde tävling och mitt flygplan flög in i madrasserna xD <3 (vi va på torget) och vann gjorde sebbe :o  idag red ja me :D juni va typ helt gaaalen xD hon raceade i slutet xd fuuuuull gaaalopp xD <3 imr så ska jag ksk hänga me emmoo hem :D <3
och i helgen ksk jag sova hos liina (y) och vi ska nog tästa snowboard xD <3 vi får la se hur de går xD <3

neh, nu ska jag gå och kolla på teve :D <3 pussshej <3 /josefssson :D<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick 20 längder :P

2011-01-20 @ 15:34:34
Postat av: EMIL.S

ELLEN JAG ÄR SUR PÅ ATT DU.... VI SPPPPEEELLLAADDDEEE IN EN PARADI AV ARN FIIILLLMMMEENN MEN..DET VARR SÅ KKUULLL EN DÅ.

2011-02-09 @ 14:23:41
Postat av: EMIL.S

JA DÅ FÖR FAN VAR INTE JAG MED OCH SSSIIIIMMMAAADDDEE NOOOOB FÖR FAN OCH VI KLARADE 19.

2011-02-09 @ 14:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0