25juli, what is word if you don't mean them when you say them?


Chaaaa
Söt bild på mig och fjeellen♥. På tala om Ellen så har hon börjat blogga igen ;)))))). Vet inte riktigt varför hon inte har gjort den för vi har inte pratat om det när vi  vart med varandra.

men jag är hemma nu från Hafsten ;). Det var riktigt skönt att komma bort här ifrån ett litet tag... Men i morgon ska jag nog vara med Cossan och Tessan ;), och sen en annan dag ska jag vara med Hannis♥. Och på tala om Hannnis (vad mycket det blev "på tala om"?) så har hon börjat blogga igen. Men ska sluta skriva nu ;)

posss
/Emmoo

Kommentarer
Postat av: Terese

det var kul , de måste vi göra om :)

2011-07-26 @ 23:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0