borta bra men hemma bäääst! ♥

hejj :D

nu så har vi kommit hem :) (y)
gårdagens tävlingar:
lb1: kändes ganska bra iaf :D hörnapsseringarna va nte så bra i lb1 & lc2 ;/ (: så fick 66,ngt  rekord i lb1 :DD ♥
haha, mamma blev förvånad att jag nte red fel (a) ♥

utställningen: innan när jag skulle känndes det som om att jag skulle få brons :o x) för hon ville inte som jag ville, trampade mig minst 2 ggr xD ♥ men gissa vad jag fick? GULD!!! :DDDD ♥♥♥♥ jag blev överlycklig :D:D o sen så skulle man gå i en ring å så skulle 5 domare välja ut 1 sto som gick bäst ;) men jag och juni äkte ur, å jag fick 41 poäng! :DDDD är jääätte nojd över fredag-lördag! tack så mke alla VRKS:are som va där! :D vi har har f1 kul! :D ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0