hej :)


hejjjj :D

sitter här i vetlanda å chillar medans alla andra kidsen ä å badar :D ♥
skulle behöva sova i 12379 timmar känns det som xp

aja första dagen jag tävlar idag men igår så kom vi hit ! ;D så igår red jag ballis å hannis juniiii :D ♥♥
idag så startade jag vid 12:37 första starten, tre startande ger 1 placerad oh den blev jag! så jag vaaaaaaaaaaaaanNnn :D:D:D:D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 lovemyhorse! ♥
allt kändes  jättebra utan galoppvolterna, dom blev ojämna, men fick bara 57, ngt, så de tkr jag va lite snålt :o ;) men är jätte nöjd endå! ♥ de va lc:1 jag red då ;)

har ju ridit en gg till idag, lr tävlat :D ♥ lc:2 :) ♥ tkr de gick ganska bra iaf för att va första gg ;D ♥ så där fick jag 63, ngt ;) ♥ (fast det kändes bättre i lc:1) xd fast det var ju inte samma dommare heller ;)men dom som kollade sa att det såg jättefint ut! :D♥¨så slutade jag på en 7:de plats av 5 placerade av jag vet nte hur många som de va med i klassen ;) får sluta blogga nu <3

pussohej, ksk kmr ett inlägg imr <3 pusssålänge <3<3

josefsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0