4juli, Kalles kaviar är göött

hääj. Bildlöst inlägg jag vet. Men det funkar inte för tillfället att ladda upp bilder från blogg.se, fråga mig inte varför... Men iaf så har jag inte uppdaterat på ett tag för jag har varit på en fotbollscup i kungshamn som heter Kalles kaviar cup. Det var grymt roligt och massa bilder kommer. Men det gick sådär på matcherna, vi vann 3 och förlorade 2 så det är ganska bra egentligen om man tänker efter. Men kommer inte på så mycket mer att skriva förutom att jag ska till gbg på onsdag så jag kollar på lite sidor med kläder just nu. men c u!

/Emmoo♥


Kommentarer
Postat av: M Y S S A N - en tolvårig bloggerska

sv; ah visst :)

2011-07-07 @ 12:03:38
URL: http://myowndiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0