17juni, jag(L)dig


Hejj♥
gud vad jag gillar denna bilden♥. Men idag känner jag för att blogga ganska mycket och komma ikapp lite ;). men skulle egentligen varit barnvakt i dag åt lilla kusinvitamin wilma men det blev inte idag så vi gör det i mårgon istl. och nu kom jag och tänka på att jag nog ska åka och bada i mårgon UTE men det går nog tyvärr inte. här borta i världen,jorden,europa,norden,sverige,västragöraland,falköping regnar det faktiskt.... men är sjukt foto sugen nu... men vet inte riktigt vad jag ska göra... självporträtt?.nej tack.djur?. näee, har så mycket bilder på djuren. så jag har ingen aning. kom med förslag! det är bara att kommentera! men ska nog sluta skriva nu för ingen kommer endå inte läsa detta...
pussokram
/Emmoo♥

Kommentarer
Postat av: Emma w

Var det den bilden jag tog på dig och Pilihp?

Om det var jag så är jag en dålig fotograf ;P

2011-06-18 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0