21, jag är här nu (a)


hejjjjåhå där vid datan ;p

nu äre josefsson som sitter här å bloggar :o x) vet de va jätte längesen jag bloggade, men om jag nt har bloggat på ett tag så kmr de ty en bildbomb på vd jag har gjort ;pvene har jag skirit att jag har vunnit en klass för första gg? men iaf , lekte lite men kortleken i förmidda , så gjorde jag en sak , fattar nte hur jag pallade :o ;p
men har olles data nu så har nte korten här :) asså domdära bilder med mina dagar/veckor (a) ♥

åkeer till kungshamn på onsdag nästa vecka åsso är jag där till söndag,  de är ju kalles kaviar kup! emma åker ju då med så blir en liten paus! ;/ (: å på måndag drar jag ner till skåne för de ä ju falsterbo horse show  ;) så blir nte så mke blogggning för min del :)
hanna åker till kungshamn in´mre så jag ska rida ballis lite när hon är borta, hon kmr hem på  torsdag, å sen ska hon rida juni lite, hon åker me till falseterbo då när jga åker så juni får lite vila då ;p om nte jag har berättat vem hanna ä  så äre min kusin vitamin , å våra hästar går i samma  hage oså.. :)
den den 29 juli åker jag till småland med juni, de ä new forest SM :D  fast mamma & ollle å ksk pappa hänger ju me :)
´lina & hennes syster amanda ska me me å hanna :D så jag ä nte själv (a)

aja, snart kmr olle hem å då blir han förbannad på mig om ser mig sita vid hans data, så får la sticka nu, pussohejj!

josefsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0