22juni, tänk om vänner var som pengar. då behövde man bara hålla upp dom mot ljuset för att se om dom var äkta eller falska.




häääääääj
har vart och klippt mig och här är resultatet, väldigtväldigt nöjd:). men iaf så har jag så har jag inte gjort så mkt mer än det. ätit,suttit vid datorn och skall snart gå ut och plocka ved är vad jag har gjort. plocka ved gör jag inte friviligt men min klippning kostatde 820 kr + utrednings balsam OCH min lisebergsresa som jag ska åka till i mårgon kostar typ 700 den med..... så ja, jag får ta och jobba :D. men nu kommer emmy snart och vi ska jobba lite på våran ************* som vi ska **********  på midsommar :D
shaooo

/Emmoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0