24juni, redigering




hejhej
skulle bara visa er en lite rolig grej. jag brukar redigera mina bilder ganska ofta. inte sån redigering där man tar bort finnar och feta lår och sånna saker men för att liva upp bilderna lite. den översa bilden är tagen med kameran och jag har inte gjort något med den. men den under är precis samma bild bara att jag har skurit bort det som stör i bilden. som tex klädhängaren brevid. och jag har ljust upp bilden en hel del också. det vara bara det jag ville visa för man kan göra en sån stor förändring genom att redigera. jag kanske borde lägga upp lite redigerings tips?. jag kan inte så mycket än men kanske det lilla jag kan?.
pusspuss

/Emmoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0