2juni, hahahah ,tur att ni inte vet vad vi gjorde i natt :D



Bild 1 fotograf: Josefsson♥ . Bild 2 fotograf: Jag

tjenatjena:D
som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit på ett tag. det beror helt på att jag inte har haft lust eller årkat och har tycket det var tråkigt. men nu är jag tillbaka och ska försöka blogga mer !. I går natt så hade jag den bästa natten i mitt liv alltså♥. för jag börjar 7:an och då ska alla 6:orna hamna i olika klasser igen och då tänkte vi avsluta med en övernattning hela klassen. och jag ska bara säga att jag som fan 30 min den natten. vid 4 typ ^^^. alla började typ kasta chips på varandra runt 3 4 eller något :ddd. HIHIHIHIH. sen så slulle vi sova vid 1 men det var den fan ingen som gjorde.så jag är sä jävla trött just nu nså jag släpar fingrarna över tangentbordet......
men på lördag så ska man te fkp och köpa skolavslutningsklänning (y) och se på valleballe när han uppträder på en talangjakt i fkp.
men under domhär dagarna som gått har jag också vart med emmy (hennes öga på bilden) så jag har en hel del bilder på henne på datorn :D.

/Emmoo♥

Kommentarer
Postat av: terese

kvällen var fan den bästa ever! <3 :D

2011-06-12 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0