12mars, idablirelina :DDDDDDDD ♥♥♥♥

hejjhopp :D♥♥
min hest är söt!

hejhopp♥
idag har man vart hos annika å tränat för hon :D gick faktist apitbra :DDDD ♥♥ min hest er best!
mmma kunde nte ta kort för de va för mörkt sa hon -.- xd menmen. de får hon gör ngn annan gg :)
när jag kom hem så spraya mamma mina stövlar :) nu är dragkedjan lätt att dra upp&ner (y)
sen äta morrot för maten va nte god, mamma hade börjat med potatisbullar ist :DDDDD ♥♥ muuuuuumms ☻ så gick upp  duscha, gött :) skulle ner till lina efter de, men så skulle hon mocka, så jag sitter här nu, å har muuuuummsia potatisbullar i magen (y) neh, får bara vänta nu till lina smsar/ringer :) pusshej♥ lr ksk ska berätta om igår? vaju på 50års kalas hos farsers man :D
kan börja me att det var jäkligt mke folk  ;s xdd men började tunna av vid 10, erika å andrers&jonas hade tips promenad me ;) hade 5/10 rätt :D sen spela lite rundpingis :D hah, jag åkte ut först alla ggr xD ♥ sen åkte vi hem vid halv 12 typ ;/ ♥
nu pallar  jag nte skriva mer, pussshejjs ♥/ josefsson ☺♥


Kommentarer
Postat av: Eriiiiiiiiiiiiika

HELT ÄRLIGT!!!!!

du kan inte serva , du servar som en aaaaaapa <3

men annars är du bäst :D <3

2011-03-15 @ 15:51:14
Postat av: Eriiiiiiiiiiiiika

HELT ÄRLIGT!!!!!

du kan inte serva , du servar som en aaaaaapa <3

men annars är du bäst :D <3

2011-03-15 @ 15:52:01
Postat av: Eriiiiiiiiiiiiika

hahahaha , jag skicka 2 ggr xd <3

oooups (L)

2011-03-15 @ 15:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0