16mars, ericsaade ♥

hejjhoppp [: ♥

asså shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! har nte bloggat sen i lördags, lr vare fredags? ksk torsdag? neh de kna jag nte hålla på å babbla om ;s xd
i lördas sov man hos lina (yyyyyy) hahah, vi fick damp när eric saade vann xD å myssan kom för å doppa sig i snön, så jag å lina hängde på :D haha ;D lina grosa mig (n) xdd ♥♥♥ vi skulle dygna men gick nte så bra (a) hah, vi gick å la oss halv1-1 xD♥
 söndag så red ja å lina en liten runda :D ♥♥ men juni hade tappat två broddar (n) så gick typ nte å galoppera (n) sen vetja nte va ja gjorde mer den dagen ;p
måndag, skola -.-' sen datan till typ kvart i fem, skulle rida helaa frösle förförst gg på min älsklingsjuni ♥ gick asbraa! :D sen dampa me lina på msn (y) ♥
igår så vare ju skola först, hah, ja å lovisa hade lite kul på musiken (a) xD ♥ mer om de får ni nte veta, sen när man kom hem så skulle man upp te hästarna å ge dom hö :) sen springa hem, datan, sen vid halv sex så skulle jag gå upp igen för då skulle man till annika :DDDDD ♥ gickjättebra! :D♥ så kom typ nte hem förren halv 9, lr vare halv 10? nejj, kmr nte på de ;p sen så typ plocka in kläder i gaderoben ;)) sen typ sova (: ♥
ida så skola först somvanligt (n) hade veckansord läxa tror de gick  bra (y) men dom är ju lätta (y) :D på fredag äre engelskaläxa me :) ida red man fröslerundan igen, tränade lite mer på lågform, gick jättebra där me (y) men min hest är best så.. ♥ innan de så va hovslagarn å skodde juni, har nte behöft göra de på 3 månader trorja de va xd neh, får komma en liten bild innan jag nte orkar blogga mer ;), pussshej ♥// josefsson ♥
 asd

fick en bild av jossan häromdagen xD ♥

Kommentarer
Postat av: emil

ha ha du kan ju lägga upp det på skolans blogg. du kan ju schemat bättre en ponta :D

2011-03-26 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0