21mars, nu publiceras inläggen :D

hejjs :D♥
såg att de hade publicerats nu (y)
får ta å skriva lite om i helgen så kmr ett eget inlägg om dagen ikv lr imr  :)
 
LÖRDAG: först vakna, kände att jag hade ont i magen :s gick ner å la mig i soffan, så gick de över. sen skulle jag till stallet fick ont igen, så åt pyttelite. sen gick upp, lättade lite i magen hem, å chilla lite, sen stallet å åka till ridhuset :D gick bra, bah att de kom ngra andra så kunde nte koncentra mig så bra xD ♥ sen hem, duscha, sen åka på ishockey x))  hah, sen va där i ngra timmar sen dirr till linnnnna :D skulle sova där, hanna va där me ;D haha, kuuuuuuul!skulle dygna men tror ni vet hur de gick.... HAHAH! somna halv 2 typ xD

SÖNDAG: vakna, chilla me lina å hanna :D sen stallet, hem igen chilla :D sen ut å fota me jossan hanna å lian, HHAAHHAH :D kul hade vi :D hah :D sen hem till lina å äta , sen rida en lååååååååång runda :D kuuuuuuuuul :D  sen till linas stall, ställa in juni :D  fodra å hämta hö, sen rida upp till mig fixa juni å göra stallet (: sen hem till lina å cama me ngra roliga :DDDDDDD hah:D aja måste snart till stallet, pussen ♥ //josefsson :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0