8mars , Jagad



Meri bilder i denna stilen kmr^^

HeeJ;D
som ni har märkt så har varken jag elr Josefsson♥ bloggat så mkt. jag har haft så mkt läxor och prov nu det senaste ås jag har inte haft tid med bloggen och har knappats rört kameran det senaste nu. Men ska bara säga att jag lever och kommer att blogga när det kommer tid till det och jag hoppas att det kommer snart. men josefsson♥ vet jag inte ar hon har tagit vägen^^. får fråga henne i mårgon. men i dag var Min valleballe här ♥ och jag och eric och valter kan man säga hade kul:DDD
det kommer lite bilder därifrån också


som ni ser ;D

/Emmoo♥

Kommentarer
Postat av: Emma W

HAHA vad snygga ni är ;)

2011-03-09 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0