12maj

hejj
hej igen ;p
har ju nte bloggat på ca 2 veckor lr mer? :o
kan säga en sak, vi ä nte duktiga på att uppdatera vissa perioder!
men nu måste de bli änsdringar på de!

aja, min lilla linaälskling har ju iaf fyllt år, sju dagar sen (5maj) x) grattis te hon iaf ☻ ♥

å jag har tävlat å gjort lite allt möjligt, spelat match, vart i skolan, fotat, tränat för annika å gjort väldigt mke faktiskt! årkar nte babbla upp alllllllt ! x)
har ju spelat match å tränat me f14 me :D men de blev 2-1 till dom, men vi spelade asbra ändå! :D å spelat match me f12 me de blev 3-1 lr 4-1 venne, båda va iaf mot fkp kik ;p
tävlade ju i stora levene den 8/5 gick finemang! :D
lc:1 gick jätte bra, 15 m volterna mick la inte allra bäst å vända rakt över banan å göra halt, glömde av vägen en gg men i den fick jag 62,22 % så blev 3 :DDDDDDDDDD
lb:1 samma här gick jätte bra, de va rida över banan som inte gick så himla bra, men de blev som de blev me dedär... ;p så fick 64,83 % jätte nöjjd där me :D blev 3 igen :D
men hedersprisena jag tog va fasen bäääääääääääääst! en hundtunnel xD och en bytta som man skulle ha hundmat i men fick bli till junis foder ist ;D ahah  dom va (y)!

har tränat för annika me ett par ggr :D kmr bah ihåg sist hure gick xD
gick jätte bra! allt va typ perfekt! bara att hon låste sig ibörjan , å när ballerina kom in blev hon helt utfokuserad, men sen fick ja tbx henne :D ♥♥♥

har vart på träning nu me, kan säga de va DYNGESURT!!! :s haha, de va ju najjjs , fast bajjjs xD ♥

nu ska jag äta, kmr typ 2-3 bilder nu :)
awd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0