15maj, dagen

choooobreeeeeeee :D ♥

sitter vid olles data å smsar å lyssnar på musik :D ♥
ska ut å rida vid 11, får bli fröslerundan, för mamma ville hänga me å gå me bellman ♥
aja, igår så va ja hos sandra å jocke, såg på eurovision song contest :D ♥
ERICSAADE KOM TREA! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
han ä så jäkluens snygggggggggggggg! ♥♥♥♥
aja, i kom hem typ vid kvart i 1 då vare sängen som gällde, när jag sov hos line sov vi bah sju timmar (n)
så mamma släppte ut min fina häst ♥ så jag söv till 9 ♥♥♥♥
sen gick ja upp tittade lite på tv å så ♥
ska va me lina sen me ♥
aja, pussshej ♥ /josefsson ♥


eye ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna J

knappast att din mamma släppte ut din häst, för det gjorde jag! /HHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAANNNNNNNAAA!!!

2011-05-15 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0