28maj

hejj, :p ♥

har inte uppdaterat på en vecka jag vet, va ju i stockholm! de va underbart! ♥♥♥♥
sen i måndags vet ja nte, tisdags vet jag nte onsdags match mot skulltorp blev 1-1 ! (y ) dom va ju ett rent 12års lag så .. :) ♥
torsdags fotbollsträning,& igår chilla å rida! ♥
idag har jag iaf vart på klassbollen å de va så jäääkla kallt! :o
fick iaf tbx min mössssssssssssa :D ♥♥♥♥♥♥♥ måååååååånga ♥ på de ! :d fast jag splea nte utan va me emmmmmmooo :D ♥ fotade dom me :) ♥ får hoppas emma lägger in dom å skickar  till mig :D ♥
ska ut å rida me lina sen me ♥ hsr nte träffat hon på 100000  år känns de som :o ♥
kmr bilder när jag har laddat in dom i datan (a) aja pussen ♥ / josefsson ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0