har just....

vart på dasset xd och nu ska jag chilla lite vid datan i en kvart/halvtimma till. :D sen bilre fixa lite tills tävlingen på lördag, blant annat putsa, fixa foder fixa transporten osv... :D ♥ sen blire en awesome kväll med min fina lilla tjockis :D ♥♥♥♥

igår när jag red gick de underbart bra!♥ och i förrgår så red jag den big faran!!!! :o :D:D ♥ jättekul och de gick jättebra! :D ♥ så nu så har jag bland mitt första RIKTIGA byte på han! :D ♥nojjdes! ♥ och allt vart jätte lätt men ändå svårt xD ♥
 
en´bild på faran och hanna. (tagen från hennes blogg)



igår så va jag också ute på en liten fotorunda ♥
lite smakprov



en liten favvobild som mamma tog på mig igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0