just nu...

sitter jag och fryyyyyyyyyyyser! när jag hade ridit i ca 5 minuter så börjar de ÖS regna och blåååsa!!
och de gillar inte juni. så blev att rita till 3:je M:et och sen vända och hoppa av... :s  va iaf asss blöt när jag va i stallet! sen hem och tänkte ta en varm dusch men då hade pappa inte tänt i pannan så den blev en ganska kall dusch! :p ♥


såhär har min skoldag sett ut idag iaf:


svenska - jobbade med planeringen.
so - tittade på 2 filmer och läste 1 text.
lunch - kmr inte ihåg vad de va, inte god tycke jag iaf.
ma - chill, behövde göra 3 sider, lätt!
läs - chiiill.
mu - vi gjorde ngn text om en poppgrupp, EMD. med Linn, Lina&Emmelie

/ josefsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0