4september, Soffmys!


häääj
Sitter och degar i soffan och ser på Bond men ska snart gå och packa grejjorna till i mårgon när det bär av till skolan igen... 80 min matten ´första lektionen på en nya vecka är ganska mysigt *host..*.Men ska lägga upp bilderna från Trädets markanden som var i fredags + bilderna när Ellen♥ slagga hos mig.
Men dagen i dag har det inte hänt så mycket, städade kanien buren på frömiddagen och gick ut och fotade traktoren! (bilder kommer också i mårgon). Sen så lämmnade jag tillbaka en bok som jag lånade av emmy och lånade nästa bok i serien och sen jobbade jag i ladugården. Men borde sluta skriva nu för ingen kommer nog ändå inte orka läsa allt?.

oxo
/Emmoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0