tääävling :D




mer bilder får ni nog av emma om hon orkar ... xd

hejsan :D

idag så har jag vart på tävling i floooby :D ♥
de gick asssss braaaaaaaaaa :D ♥
LC:1 gick la okej iaf, hon kändes lite seg osv, ngra  små missar .. men är ändå nöjd slutade iaf på 65,926 tror jah de va, och fick 1 poäng över den som kom utanför placering, och de gjorde att jag vann klassen :D ♥
LB:1 gick mycke bättre! ;D ♥ hon va mycke mer framåt oså :D ♥ och då fick jag 65,517%  och nu fick jag tre poäng och den som kom 2:a så vann även den klassen! :D ♥
och de gjorde så jag blev kommunmästare i kategori C :D ♥
också vann även laget så det blev 4 blågula  rosetter med hem :DDDDDDDDDD ♥

pusshejleverpastej ♥
/josefsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0