28april, jag är hurtig



Heeej

detta bakade jag idag (y), Påskcupcakes kallades dom men ja, man kan ju äta dom nu också! Men uppdateringen här suger fett, inte awesome över huvud taget. Jag ska ta och nypa Ellen i rumpan lite så hon börjar blogga igen! Men idag så har jag inte gjort så mycket, först från fredag till lördag så hade jag en awesome övernattning med bästaste gänget. Vi var uppe till cirkus fem om ni undra. Jag tänker inte skriva vad vi gjorde, hehehehe. Sen efter så har jag softat lite och vart ute på en jogging tur och bakat cupecakes, jag känner mig hurtig! Ladda beatch 2012 wtf! Men ska sluta skriva nu, nu vet ni att jag lever och det var huvudsaken!

oxox

/Emmaa

mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0