4februari, Musiken ♥

Tjoo. Gör en sådanhär lista till eftersom jag tycker det är kul och för att jag älskar musik♥.


Ansiktet – Äckligt
Mary J. Blige – The One - Main
Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia
Timbuktu – Flickan och kråkan
Donkeyboy – City Boy
Norlie & KKV – När jag går ner
One Direction – What Makes You Beautiful
Sophia Fresh – This Instant - Feat. T-Pain
Hot Chelle Rae – Tonight Tonight



somliga är nog ganska gamla men himla braiga !
och här kan ni få två av mina favvo listor oxå ! :3
Bästaste bästis listan :3
2  en jävla blandning 

1. Där finns dom låtarna som är bäst just nu så den uppdaerar jag helatiden
2. Där finns allt! från hiphop till dansband 


/Emmoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0