dåålig bloggning.

Just nu kollar jag lite på tv ;) idag så började jag med att vakna, ofc. Sen fixade jag mig så att jag var redo för att åka till skolan, helt okej skoldag. ;) Sen kom jag hem och då åt jag lite mat och sen gick jag upp till stallet och red, hade en pigg häst idag :D men det gick bra. sen gjorde jag och mammsi stallet, mockade oså. Sen väntade jag på kusin skulle bli klar med mockningen så att vi kunde släppa in hästarna. Så de gjorde vi. Efter de gick jag hem och redigerade lite bilder som jag tog idag. Får ta en dag och lägga upp bilder. Gjorde även en läxa. Har inte gjort så mycket idag annars .. ;) nej, får ta tag i bloggningen nu! ett inlägg varje dag, minst! puss! <3 // ellenjosefsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0