21januari, Slöat med broo

Hejj:D fan, varför går det inte att ladda upp bilder just nu? Blogg.se kan slänga sig i väggen.. Jag som hade tänkt lägga upp massa bilder från när jag fyllde år, vad jag har fått och när jag slaggade med Tessan/broo idag till igår,). Vi var upp till halv 3 och sov till kvart i 12 så jag har lite ångest nu över att jag sov bort halva dagen;). Sen åkte Terese hem vid halv 2 och efter det har jag inte gjort så mycket. har lirat lite gitarr och läste lite. Slöta alltså ;). Men i morgon ska jag försöka göra något viktigt vad det nu blir;). Men ska fortsätta titta på handbolls matchen och spela lite mer gitarr sen. oxox /Emmoo

Kommentarer
Postat av: Terese

Vi hade det as kulit!!!! :D hahah min keebord playing cat <3

2012-01-23 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0