22januari, feathers



hajj

Äntligen! Nu kan man ladda upp bilder igen;). Och btw, på bilden är det par örhängen som jag fick utav broo, assnygga! Men iaf så har jag rensat min garderob idag. Behövligt... Det blev 3 stycken ICA kassar.Och då har jag inte kollat finkläderna änn;). Så nu när jag gjort det så märkte jag att jag behöver nya jeans.... jaja, Skolan i morgon då..... jag inte gilla... men det är bara att ta sig igenom;). Och så har jag fotoklubben på tisdag för första gången i år:). Då får jag se vilken placering min bild fick i Norgen. Kulkul!. Men ska sluta skriva nu. Ska nog lira lite gitarr;)

oxox

/Emmoo♥

Kommentarer
Postat av: Terese tha broo

köss <33

2012-01-23 @ 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0