5januari, Mitt 2011

Jag kanske är lite efter nu men jag vill värkligen skriva detta!. Jag hade tänkt berätta lite om mitt 2011. Om hur det har varit och vad jag har gjort och sånna saker.
Jaha, då börjar vi!
Januari: Jag fyllde 13 och fick i present sånglektioner som blev till gitarr lektioner som jag ska börja med nu i januari. Ett år efter. Köpte min bebis 1000D oxå!♥
Februari: Fotade en HEEEEl del. Har mycket bilder men vet inte när dom är tagna. Suger på att lägga bilder i rätt mapp osv. Men i år ska jag bli bättre på det!
Mars: Minns inget speciellt direkt.....
April: Hade påsk fiarnde där jag bor. hängde en hel del med Valleballe och hade det ganska chill!
Maj: Fint foto väder! har massa bilder på blommor på USB't!
Juni: Skolavslutning!, Chillade och jobbade i ladugården och fotade lite. Badade i Floby med Ellen och hade det allmänt mys
Juli: Var massa med Emmy och skarttade så jag tror jag dog. Den tjejen är underbar!
Augusti: Var på Lisseberg med finfina tjejer!. Och på skarasommarland med finfin tjej! Började i en ny klass. Och åkte upp till Glava glasbruk med några kompisar.
September: Resan till Cypern!♥ träffade massa underbara människor som jag kommer kommaihåg livet ut!
Oktober: Längtade till Cypern och var lite slö. Inte så mycket fotande
November: Morsan hade 40 års fest och ....... minns inte mer
December: Hade Dansavslutning!♥ sleepade med Ellen.  Hade en underbar jul och nyår
och här kommer några favorit bilder från året!
jag har såhääär många mer favorit bilder men det får ni någon annan gång;)
/Emmoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0