9januari, Livet är bara ord tills du träffar någon som ger det en mening



Hajj
Har vart lite off nu ett tag på bloggen. Men jag har ju fyllt år så det får ni ta;). Men hade iaf en grym födelsedag! Jag fick:
WESC hörlurar
Adidas hoddie
Mascara
Plånbok
Harry Potter bok
Presentkort på BS foto i fkp på 600 kr
PENGAR

det var ala allt. Ska ta kort på allt i kväll och lägga upp det på bloggen;). Men först ska jag åka till Fkp och köpa en sak som jag har längtat efter i ett halv år nu!♥ JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE!!!
btw, nu till det tråkiga... skolan börjar i morgon FML. jajaj, nu på vårterminen är det mycket lov så jag ska nog stå ut;). Men ska fexxa mig lite nurå;)

oxox


/Emmoo♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0