blogg utan bilder.

hej! :D usch vad jag blir sur, de går ju inte ladda upp bilder från mobilen till blogg.se. En blogga utan bilder blir ju inte alls kul .. Igår så gick jag och la mig vid 11, så fick jag sova lite längre, vaknade vid tjugo över åtta och vid halv nio va jag i stallet och släppte ut hästarna med Hanna, mockade, bytte vatten och fodrade med :) Sen gick jag hem och åt frulle och sen bar de av till stallet igen . Då red jag och de gick bra! Invigde ett par öronvärmare, kan inte säga mer än att jag såg ut som en riktigt tjock brevbärare fast 100 gånger fulare. Frös gjorde jag inte iallafall :D Nu ligger jag i soffan och myser framför tven <3 ikväll så åker jag och familjen till bygdegården och kastar ut granen oså, åker dit bara för att få godis (a) hihi <3 alla ni fina får ha en underbar kväll! Nu ska jag baka eller städa rummet, behöver göra båda.. ramlade av för ca 1 vecka sen. Haha Pussochhej! // ellenjosefsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0