idag

hej på er! Nu så kollar jag på handboll, Sverige-Serbien, just nu står de 15-18 till Serbien :// Min dag började med att vakna vid 07.30, chill! sen hoppa in i duschen, fixa mig då att jag var redo för skolan som började 8.30. Skoldagen har vart helt okej! Sen så slutade vi dagen 14.30 som vanligt. Sen åkte jag hem med bussen, gav hästarna hö, åt själv och fixade mig för att gå upp till stallet. Först mockade, bytte vatten och fodrade sen släppte jag in juni och fixade henne så att jag kunde åka och träna för Annika, de gick finemang! <3 Efter träningen åkte jag hem och åt lite mat, potatisbullar<3 har inget mer att skriva.. eller jo KOM IGEN NU SVERIGE!! pussochhej <3 //ellenjosefsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0