skicka kommentar om ni vet hur man laddar upp en bild från mobilen!

Hej! Som ni såg i förra inlägget så skrev jag "mobilblogg" som rubrik , och jag frågade Hanna när vi va i stallet, kul att man bara behövde trycka på '' ändra redigerare" så så enkelt va de .. xd aja, jag och Hanna red på en åker, och de gick bra! övade på att få ner hon i lägre form. nu så kommer de troligtvis bli mer inlägg , men inte bilder.. för de vet jag inte hur man gör (från mobilen) haha.. <3 om någon vet så skicka gärna en kommentar ! :D anledningen till att jag kommer blogga oftare för jag kan blogga från mobilen nu! (Vet att jag har sagt de minst 100 gånger.. ) nu får jag väl försöka komma på hur man laddar upp bilder eller om de inte går, får la se! om ni vet hur man gör så skicka gärna en kommentar ;) puss <3 // ellenjosefsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0